*

Idag är humöret mycket bättre! Får hoppas att allt löser sig och blir bra. Idag började dagen med att vi skulle till Läkarhuset Björnen och ta en PDD test spruta innan vi ska ta en spruta med vaccin mot tuberkulos på torsdag. Slutade inte för ens 4 idag, sen åkte jag direkt till Andreas och pratade med han! Skulle bara åka förbi Madde på hemvägen och hämta min väska så hon följde med mig hem och höll mig sällskap ett tag och pratade, satt även ute en stund men till slut vart det för kallt så vi gick in. Hon åkte hem för ett tag sen (Hon ville att jag skulle skriva att hon var bäst, så varför inte? Madde är näst bäst! ;-) )och nu har jag äntligen fått tillgång till internet igen, i alla fall för en lite stund.. Sitter och kollar på hockey med Pappa och Lucas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0