packa, packa, packa och åter igen packa!

Dagen började med sovmorgon till 10:30 och slutade kring halv 4, efter det åkte jag direkt till andreas för att hinna vara med han och mysa så mycket som det bara går innan jag åker. Kommer sakna han. Men jag ska nog klara mig, der är ju trots allt bara ett par dagar!


Har nu packat klart det mesta som jag ska ha med mig, bara kvar att packa kläderna imorgon. Vi far kring 11 - 12 tiden! Som att jag längtar, håller nog nästan på att längta ihjäl mig.


Blir inte att fara på skolan imorgon, trots den saken! Sjukt säger jag då bara.


Ska göra mackor och oboy och lägga mig i sängen och kolla på svenska hollywood fruar och lite annat!


Blir nog ingen mer uppdatering förens jag kommer hem från vougga på lördag.

(Om jag inte lyckas få igång internet där borta. Har förresten ingen egen dator just nu pga, den har gått sönder så kan inte lägga in nå bilder för ens den är fixad.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0