finally!

Äntligen fungerar min dator igen, är överlycklig just nu! Idag hade jag sovmorgon till halv 11 och slutade klockan 4. Åkte sedan hem till mamma för att prata om en del saker, så får hoppas att allt blir bra nu. For och hämtade min dator och sen åkte jag till Thai Garden med Felice och Nancy. Vi gick förbi Felice en sväng i väntan på att pappa skulle komma från ett möte, for på coop och köpte lite grejer så att vi skulle kunna baka. Vi bakade havre kakor med smält nougat på. Riktigt gott! Det blev att kollade runt på klänningar, skratt och prat blev det också.

Här kommer lite bilder från ihelgen!

Hade super roligt, tack tjejer ni gjorde min dag!





<3


<3


Best friend!


Galet!


<3


I love u <3



Söta Pernilla och Madde!


Snygggging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0