*

Har inte kunnat uppdatera något eller har inte haft tid alls. Har jobbat hela helgen, hela dagarna! Men har haft roligt och träffat mycket nytt folk, nu efter helgen är jag helt död i kroppen. Igår var jag, pappa, anna-lena och makke och åt morsdags middag på sjöbodan också! Så ikväll så ska jag och min bästis åka och hyra film och köpa godis. Ska ha en riktigt myskväll! :) Fredag och Lördag blir det jobb igen, så det kommer bli dåligt med uppdateringar.


OP1A


*

Nu åker jag till mami och umgås med henne innan jag åker med Felice för att se SATC 2! ;-)






*

Direkt efter skolan gick jag till Sjöbodan för att jobba ett tag! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan göra mig klar för att cykla till mami och umgås med henne. Jag och bästis ska sedan inatt och se Sex And The City 2 och sen spenderar jag natten hos henne!






*

Dåligt med uppdatering, har varken tid eller ork! Lär nog bli så ett tag till framöver, börjar nämligen på fredag och jobba. Förövrigt har jag nyss kommit in från en springtur, inte så länge men i alla fall en halv timme blev det. Ska strax hoppa i duschen!


*

Ska strax hoppa i duschen och sedan tända ljus och lägga mig i sängen och mysa med några avsnitt av Grey's Anatomy!


PUSS!


*

Nu är jag äntligen klar med städningen! I fredags kring 4 tiden så åkte jag med pappa och lukke till lule för att sova där hela helgen hos Anna-Lena. Skulle egentligen vara barnvakt men blev inte så mycket av det, har för det mesta bara umgåtts med alla som varit där och varit ute på promenader, hann även med på stan en sväng och fick med mig en bikini, en kjol och bh! :)













*

Har varken haft tid eller ork till att uppdatera! Ska berätta lite mer om helgen senare nu först ska jag ta i tag med detta :


*

Ska bara förbi Madde nu en sväng och sedan kommer pappa och lukke och hämtar upp och då åker vi till luleå! ;-)




PUSS


*

Har nyss kommit hem från stan, blev en bikini rikare! ;-) Ska strax förbi Madde en sväng med Pernillas skor. Sen blir det snabbt att duscha och göra sig klar innan vi far till luleå, blir där till på söndag!


*

Slår på en film och lägger mig i sängen i hopp om att somna! Imorgon åker jag till lule och blir där till söndag. Goodnight ♥


*

Direkt efter skolan cyklade jag till Felice och vi har bara umgåtts och haft roligt som alltid! Gud vad jag har saknat henne. Vi cyklade till södra hamn och hade "picknik", det hann börja regna så vi tog dom redskapen som behövdes. Haha!
























*

Ska läsa på lite om diabetes nu innan jag ska sova. Goodnight!


*

Nu blir det att se lite utav oth!


*

Idag har jag haft fullt upp, har varit och röntga lungorna, klippt mig, köpt en iPhone, varit och bada på räken och ätit massor med glass! Ska strax börja plugga inför Diabetes provet imorgon.








*

Nä, nu efter flera timmars pluggande orkar jag verkligen inte mer. Ska nog tända ljus ikväll igen, goodnight!


*

Idag har jag pluggat nk och ska strax fortsätta med det. Har även hoppat studsmatta med lukke och varit med pappa och Lukke och ätit på ängeln!




Pappa tror nog att det går att köra skoter på sommaren! ..








Älska vädret!




Love it!








*

Hade lite myspys igår innan jag somande!






*

Världens onödigaste dag. En lektion på morgonen sen hål i 2 och en halv timme och en sen en lektion till! Hann hem på lunchen och sova ett tag, så det var skönt. Ska nog börja plugga lite på nk så slipper jag göra så mycket ikväll.


*


MUMS! Lägger mig och ser film, goodnight.


*

Nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga mig och läsa lite engelska och lägga mig framför tvn!


Du kommer att klara det här, love you!


*










Bilder ifrån igår!


*

Har inte haft tillgång till någon dator för ens nu. Direkt efter skolan cyklade jag till sjöbodan för att gå på möte och sen åkte jag och Anna-Lena och handlade. Vi åt en god skink/pasta sallad med vattenmelon och någon annan melon. Vi har nyss varit i stan och ätit mjukglass och nu ska jag ta tag i pluggingen, har ett engelska prov imorgon så får se hur det går.




*

Kom precis hem ifrån Madde, hade glömt bort hur sjukt roligt det är att titta på hockey ändå! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan tända ljus och titta på en film.


*

Ska bara packa klart och sen går jag till min kära vän och grann Madde för att kolla hockey och umgås!


*

Ska strax gå till Madde för att se hockey, Sverige - Canada!


*

Vaknade för en liten stund sen och hade tänkt gå ut och sätta mig i solen innan den försvinner, ska även ringa Madde om en stund :) Hade riktigt roligt igår förutom några incidenter. Kom hem kring 5 - tiden!


*

Sitter just nu hos Madelene och umgås, vi ska snart till södra hamn(?) Och sedan ikväll blir det crusing. PUSS


*

Nu ska jag börja gå till Madde där vi ska börja göra oss klara och sen ska vi ut och äntyra! ;-) Blir nog även att spendra natten hos henne!


*

Vaknade för ett par timmar sedan och har sedan dess legat ute och solat med Madde och Madde, ska snart hoppa i duschen och äta middag. Sen cyklar/går till Madde W där vi ska börja göra oss klara osv.










*

Goodnight, sweet dreams!


*

Har precis kommit hem, vi började med att göra oss klara hos Annika och sedan cyklade vi förbin Tina & Jocke och sen vidare till Pelle där vi grillade och spelade kubb! Blev sen att vi åkte till Eddin där det var fest!










*

Kom precis hem ifrån stan och hann med att boka en tid för klippning på onsdag! Blir bara att toppa de. Nu ska jag göra nudlar.


*

Godmorgon! Har nyss vaknat upp av att jag har fått en massa myggbett som kliar som bara den.. Och ska in till stan en snabbis med Mami och Eddy. Ikväll ska jag umgås med Madde, vet inte riktigt vad vi ska göra. Om det händer något roligt så far vi och gör nå roligt om inte så ska vi hyra film och köpa godis :)


*


Goodnight!♥


*

Har nyss gjort mig klar och nu ska jag gå/cykla till min kära vän Madelene! :)




PUSS!


*












Lite mer bilder sen personal-festen på Sjöbodan!


*






































Från idag på gockartbanan! :)


*

Har precis kommit hem till mamma igen! Idag har vi varit på gockartbanan där pojkarna har kört gockart och haft bokning. Jag har själv varit duktig och städat där, så nu ser det nogurlunda bra ut. Laddar upp lite bilder om stund ifrån idag. Ska hoppa i duschen nu och börja göra mig klar sen ska vi äta grillat och sen går jag till Madde!


*

Känner att jag verkligen inte orkar göra någonting just nu, så blir att stanna hemma! Soffhäng nu med Zingo och blir nog en tidig kväll faktiskt.


*

Har inte haft tid att uppdatera något alls idag, direkt efter skolan så la mig och såg en film och lockade sedan håret. Jag och pappa köpte mat ifrån Thai, först hann vi hem och då insåg vi att vi hade fått fel mat och åkte tillbaka och fick våran. Så nu väntar jag på att något roligt ska hända, blir nog kanske att vara med Madde och några andra!


*




 Har lockat håret, sett filmer och ätit kiwi så nu ropar sängen! Goodnight ♥


*

Trött som jag inte vet vad, nu har jag sett alla avsnitt av GG så nu ska jag slå på en film med popcorn! :)


*

Miss my best friend som övergav mig och for till stockholm i en vecka till!


*

Har legat och sett gossip girl ända sen jag kom hem, blir som beroende av en serie när man väl börjar se den.. Nu ska jag fortdsätta med mitt beroende.


Love it!


*

Idag har varit en händelserik dag, men jag är glad att det mest löste sig! Kom hem för ungefär en timme sedan och nu ligger jag i sängen och tittar på Gossip Girl och hade tänkt göra mig något att äta, känns som jag äter hela tiden..


Var bara tvungen... mums!


*

Har precis duschat och sängen ropar. Är alldeles för trött för att plugga idag, får bli imorgon istället. Har även hunnit se klart att avsnitt av Solsidan, eller har ett kvar som jag ska lägga mig och se nu. Goodnight! ♥


*

Kom precis hem ifrån stan, har varit på läkarbesök och tagit blodprover, blodtryck osv. Ska snart tillbaka till stan och lämna tillbaka ett par leggings som jag inte var alltför nöjd med. Ikväll ska jag börja plugga på engleskan som jag ska göra prov i på onsdag. Blir nog inte att göra så mycket mer än så.




*

La mig just i sängen och tänkte se ett avsnitt av OTH innan jag ska sova! Goodnight ♥


*

Kände att jag just fick lite överskottsenergi, INTE bra! Hade tänkt ta tag i lite pluggning men det får bli till imorgon istället.


*

Min älskade och kära bästa vän kommer hem idag, överlycklig! Har överlevt denna vecka :-D


*

Somnade redan kring 12 igår och vaknade 12 imorse, så 12 timmars sömn inatt! Inte dåligt, känns skönt fast är redan ganska så trött så ska nog inte vara uppe så länge. Efter vi alla 8 stycken människor hade vakna så gjorde pappa frukost och vi satte oss ute i solen och mös. Hann även med att sätta upp stutsmattan. Jag, pappa, Ante, Emma och Kevin for och kollade på när Lukke spelade match, tyärr så förlorade dom. När vi kom hem åt vi tacos, gott var det och nu är jag hemma hos mamma och har just tryckt i mig en Sandwhich glass och ska lägga mig och se andra avenyn! :)


*

Bilder ifrån lördags!














Som sagt i lördags så hade vi personalfest på sjöbodan för alla nya anställda, vi träffades och lärde känna alla nya nu innan säsongen drar igång! Det var sjukt roligt och trevligt.


*

Bilder ifrån fredags!




Vi spelade kubb och badade jacuzzi sen fick jag sovsällskap! :)




Hann även med att sminka min lillebror som är så förtjust i att kolla på när jag själv fixar mig, så då ville han med!


*

Har inte haft tid att uppdatera alls, kom nyss hem till mamma igen och ska sova här tills på onsdag och sedan far jag och sover hos pappa en natt! Har haft en sån här sjukt rolig helg på länge.



*




Har nyss gjort mig klar, blev att locka håret i alla fall! Ska cykla iväg till Jim där det blir bad med folk. Ha en trevlig kväll, för det ska jag :)


*


Nu återstår bara att locka håret, frågan är om man orkar?


*

Kom precis hem ifrån luleå, direkt efter skolan åkte jag, pappa och bror till luleå på vårmässa och kollade runt där. Ska hoppa i duschen nu och sedan börja göra mig klar, blir nog att umgås med Madde och Jim ikväll så långt som jag vet just nu!




*


Eller nä, går nog och lägger mig istället. Kändes mer lockande, goodnight!


*


Just lockat håret blir att se ett avsnitt av andra avenyn!


*

Har just skrivit klart film anaysen, äääntligen! Hade tänkt gå förbi Madde en sväng ikväll men blir nog att vi är med varandra imorgon istället. Är ganska trött efter 8 timmars skola och sen 3 timmars pluggande.. Hade också tänkt hinna med att fara ut och springa, men det orkar jag verkligen inte idag. Så ska ta mig något riktigt gott att äta och sedan lägga mig i sängen och se tv!


*

Har äntligen sett klart filmen Sicko som är två timmar lång.. Ska nu bara göra en engelsk uppstats om den och sen är det bara att börja läsa en bok som snart ska in!


*


Det här fick jag med mig hem för någon dag sen! ;-)


*

Dålig uppdatering, har varken haft tid eller ork. Har pluggat massor och fösökt få bort en massa rester som jag har kvar i skolan att göra, men nu är det mesta borta i alla fall! Blir även att fortsätta att plugga mer ikväll. Förövrigt så har jag varit på promenader med Smilla, sovit hos Madde, köpt lite smink osv. Umgåtts med mamma och Eddy!


Shit, såg likblek ut! hehe


*

Har ätit middag för ett tag sen och nu har jag gjort mig klar för att åka till Madde, blir att spendera natten där! Kanske blir eventuellt att vi grillar eller något annat.


*

Kom precis hem! Direkt efter skolan gick jag till Sjöbodan där pappa och alla andra var och hjälpte till att hänga upp garidner och stryka osv. Hann även med en promenad med Smilla när jag var där. Väntar nu bara på att Pappa och Anna-Lena ska komma hem så ska vi börja med maten, och hade tänkt göra bort lite läxor nu och sen ska jag vara med Madde! :)


*

Har datakunskap just nu, men har gjort klart allt man ska göra så då har har turen att få vara ledig! Jag och Carro hade tänkt gå ner på stan och äta lunch, vi börjar inte om för ens 20 över 12. Uppdaterar senare när jag kommer hem :) PUSS!


*

Nu blir det att sova! Goodnight


*

Det här fick jag med mig hem idag!




*

Kom in från promenaden för ungefär 20 minuter sen, så nu har jag hunnit ta mig en snabb dusch också! Ska nog lägga mig framför tvn och se om det finns något bra annars hade jag tänkt slå igång några avsnitt av Solsidan som jag har på datorn :)


Världens sötaste!


*

Har inte haft tid eller tillgång till att kunna uppdatera något idag! Direkt efter skolan åkte jag hem till mamma och hämtade lite saker och sen åkte jag till sjöbodan. Gick även en promenad med Smilla in till stan och fick med mig hem ett par leggings och en kofta när vi kom tillbaka så målade en stund och sen skjusade farmor hem oss. Så nu ska jag och Smilla ut på en promenad, funderar på vars vi ska gå(?) blir nog bara runt fårön eller något!


Tidigare idag när vi var ute och promenerade! :)


*

Nä, nu orkar jag inte hålla mig vaken längre! Sovgott :)


*

Ska nu lägga mig och kolla några ansnitt av Ugly Betty innan jag ska sova, börjar trots allt halv 11 imorgon!


*

Nä, ska nu packa ihop lite grejer som jag ska ha med mig till pappa imorgon när jag ska dit och vara där tills på onsdag eller torsdag (?)


*

Har sett tre avsnitt av Ugly Betty så har några stycken kvar som jag ska se! För en stund sen var mamma så gullig så hon kom in med glass m. chokladsås och maränger och även fruktsallad! Riktigt mumsigt var det.


*

Ligger och ser avsnitt av Ugly Betty som jag har laddat hem, ska snart umgås med Mamma och Eddy innan jag åker till pappa igen!


*

Har dragit på mig mjukiskläder, tänt ljus/doftljus, smort i mig med lotion och hade nu tänkt lägga mig i sängen för att se några filmer med chips o dipp!












Nu ska jag mysa!


*

Kom hem ifrån Felice för en stund sen vi cyklade till coop och köpte chips o dipp och sen cyklade vi hem till henne och umgicks innan hon skulle åka. Kommer sakna min bästis! Men en vecka det ska jag nog klara, men blir nog några samtal och sms. Blir galen om hon skickar en massa härliga bilder där ifrån..


På coop!


Världens bästa vän! <3


*

Igår så hämtade Jim, Madde och Andreas upp mig och sedan hämtade vi upp Felice. Dom skjusade oss sedan till Louis där vi var ett tag och umgicks, vi vart hungriga så vi gick till sunes och käkade och träffade en hel del människor som vi satt och surrade med ett bra tag. Kring ett tiden bestämde vi oss för att gå hem till Felice och sen fick jag skjus hem. Somnade redan halv två(?) och kring fyra tiden så fick jag sällskap! :)

(Lånade bilderna av Felice)









<3


*


Håller på att göra mig klar nu för att sedan åka till Louis!


*

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen!






















*

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och har bara legat i soffan och latat mig, blev kanske lite för mycket igår. Men träffade nytt folk, hade trevligt och roligt så gårdagen kunde inte bli så mycket bättre förutom att jag kanske for hem lite för tidigt! Tänkte bara slänga upp en snabbt inlägg och sen ska jag lägga upp bilderna på min dator från igår, så dom kommer upp senare under dagen. PUSS


RSS 2.0