If I could I would do it

Igår for jag och Felice på stan en sväng efter skolan! Var hemma kring halv 5, då for pappa med Anna-Lena och Marcus till Vännäs. Han skulle spela hockey. Så blir hemma själv till ikväll/inatt någon gång. Måste medge att det var lite läskigt att sova själv, men klarade mig som tur var!

Olivia kom hit igår ett tag och höll mig sällskap, riktigt roligt att träffa henne. Miss you gullunge!
Duschade och gjorde mig klar för att åka in till stan och sitta på nodo med min bästa vän! Har alltid lika roligt och många skratt blev det. For hem kring 11 - tiden, trött och världens huvudvärk som inte ville gå över. Får skylla mig själv som bara sov ett par timmar.

Vaknade att det var svin kallt i huset så nu eldar jag för fullt och hoppas att jag ska sluta frysa någon gång!

Ikväll blir det att åka på Thai Graden och äta med tjejerna och sen vidare ut! Längtar.




My best friend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0